16 Şubat 2014 Pazar

Sunday.


''Yemek yemek üstüne ne düşünürsünüz bilmem
Ama kahvaltının mutlulukla bir ilgisi olmalı.''- Cemal SÜREYA
Pazar günleri hakkında ne hissedersiniz? Çocukken pazar günlerini çok sıkıcı bulurdum, benim ve çevremdeki bir çok insan için bunaltıcı günlerdi; fakat yıllar geçtikçe garip bir misyon yükledim pazar günlerine. Belki toplum olarak yaptık bunu ve giderek yoğunlaşan günler arasında kendimize bir 'kaçış' günü olarak seçtik.
Günlere çeşitli misyonlar yüklemeye başladığımızdan beri Pazartesi 'sendromlu' , Cuma 'özgürlükçü',Cumartesi 'eğlenceli', Pazar da 'keyifli' oluverdi. Elbette pekçoğumuzun tatil günleri olduğundan hafta sonlarını ayrı seviyoruz. Fakat bana sorarsanız Cumartesi ne kadar 'kalabalıklara karışma günü' ise; Pazar bir o kadar'kendinle kalma' günü. Tabii ki aileyle, arkadaşlarla edilen uzun pazar kahvaltıları,soğuk bir günde evde peşpeşe izlenen filmler, güneş yüzünü gösteriyorsa deniz kenarında yudumlanan çay, okunan gazete, kısa ya da uzun bir yürüyüş,aile dostlarıyla yapılan mangallar, geniş bir masada uzun sohbetler bu günü keyifli kılan detaylardan bazıları.
Günlük koşturmacalar içinde kendimize ve sevdiklerimize, yapmaktan hoşlandığımız şeylere zaman bulamazken, Pazar'ları sevmemizin en önemli nedeni bize bu fırsatı tanıması diye düşünüyorum.
Her gününüz ister kendi başınıza, ister sevdiklerinizle birlikte ama hep keyif ve mutluluk içinde geçsin.
Happy Sunday !











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder